Filtri di vetru drogatu cù Samariumsò cumunimenti usati in cavità laser per diverse applicazioni. Questi filtri sò pensati per trasmette lunghezze d'onda specifiche di a luce mentre bluccà l'altri, chì permettenu un cuntrollu precisu di a pruduzzioni laser. Samarium hè spessu sceltu cum'è u materiale dopante per via di e so proprietà spettroscòpichi favurevuli.
Eccu una panoramica di cumu funziona i filtri di vetru drogatu di samarium in una cavità laser:
Laser Cavity Setup: Una cavità laser hè tipicamente custituita da dui specchi posti à l'estremità opposte, chì formanu un resonatore otticu. Unu di i specchi trasmette parzialmente (accoppiatore di output), chì permette una parte di a luce laser per esce, mentre chì l'altru specchiu hè assai riflettente. U filtru di vetru dopatu di samarium hè inseritu in a cavità laser, sia trà i specchi, sia cum'è un elementu esternu.
Dopant Material: Ioni Samarium (Sm3 +) sò incorporati in a matrice di vetru durante u prucessu di fabricazione. L'ioni di samarium anu livelli d'energia chì currispondenu à transizioni elettroniche specifiche, chì determinanu e lunghezze d'onda di luce chì ponu interagisce.
Assorbimentu è Emissione: Quandu u laser emette luce, passa à traversu u filtru di vetru dopatu di samarium. U filtru hè cuncepitu per assorbe a luce à certe lunghezze d'onda mentre trasmette a luce à altre lunghezze d'onda desiderate. L'ioni di samarium assorbanu fotoni di energie specifiche, prumove l'elettroni à livelli di energia più altu. Questi elettroni eccitati poi decadenu torna à livelli di energia più bassi, emettenu fotoni à lunghezze d'onda specifiche.
Effettu di filtrazione: Selezziunate currettamente a cuncentrazione di dopante è a cumpusizioni di vetru, u filtru di vetru drogatu di samarium pò esse adattatu per assorbe lunghezze d'onda specifiche di luce. Questa assorbimentu filtra in modu efficace e linee laser indesiderate o l'emissione spontanea da u mediu laser, assicurendu chì solu a lunghezza d'onda di laser desiderata (s) sò trasmesse à traversu u filtru.
Controlu di u Laser Output: U filtru di piastra di vetru drogatu cù samarium aiuta à cuntrullà l'output laser trasmettendu selettivamente certe lunghezze d'onda è suppressione l'altri. Questu permette a generazione di una uscita laser in banda stretta o sintonizzabile, secondu u disignu specificu di u filtru.
Hè impurtante à nutà chì u disignu è a fabricazione di filtri di vetru dopatu di samarium pò varià secondu e esigenze di u sistema laser. E caratteristiche spettrali di u filtru, cumprese e bande di trasmissione è di assorbimentu, ponu esse persunalizate per currisponde à e caratteristiche di output desiderate di u laser. I pruduttori specializati in l'ottica laser è i cumpunenti ponu furnisce più dettagli è specificazioni basati nantu à cunfigurazioni è applicazioni specifiche di cavità laser.
Tempu di post: Jul-09-2020