10% Applicazione di Vetru Doping Samarium

U vetru dopatu cù 10% di cuncentrazione di samarium pò avè diverse applicazioni in diversi campi.Alcune applicazioni potenziali di 10% di vetru drogatu di samarium includenu:

Amplificatori ottici:
U vetru dopatu di Samarium pò esse usatu cum'è un mediu attivu in l'amplificatori ottici, chì sò i dispusitivi chì amplificanu i signali ottici in i sistemi di cumunicazione di fibra ottica.A prisenza di ioni di samarium in u vetru pò aiutà à rinfurzà u guadagnu è l'efficienza di u prucessu di amplificazione.

Laser à stati solidi:
U vetru dopatu di Samarium pò esse usatu cum'è un mediu di guadagnu in lasers solid-state.Quandu u pompatu cù una fonte d'energia esterna, cum'è una lampadina o un laser diodu, l'ioni di samarium ponu esse sottumessi à l'emissione stimulata, risultatu in a generazione di luce laser.

Rilevatori di radiazioni:
U vetru drogatu di Samarium hè statu utilizatu in i detettori di radiazioni per via di a so capacità di catturà è almacenà l'energia da a radiazione ionizzante.L'ioni di samarium ponu agisce cum'è trappule per l'energia liberata da a radiazione, chì permettenu a rilevazione è a misurazione di i livelli di radiazione.

Filtri ottici: A prisenza di ioni di samarium in u vetru pò ancu risultà in cambiamenti in e so proprietà ottiche, cum'è spettri d'absorzione è emissione.Questu hè adattatu per l'usu in filtri ottici è filtri di correzione di culore per diversi sistemi ottici, cumprese tecnulugii d'imaghjini è di visualizazione.

Rilevatori di scintillazione:
U vetru drogatu di Samarium hè statu utilizatu in detectors di scintillazione, chì sò usati per detectà è misurà particeddi d'alta energia, cum'è i raghji gamma è i raghji X.L'ioni di samarium ponu cunvertisce l'energia di e particelle entrate in luce di scintillazione, chì pò esse rilevata è analizata.

Applicazioni medichi:
U vetru drogatu cù Samarium hà applicazioni putenziali in i campi medichi, cum'è in a radioterapia è l'imaghjini diagnostichi.A capacità di l'ioni di samarium per interagisce cù a radiazione è emette luce di scintillazione pò esse aduprata in i dispositi medichi per a rilevazione è u trattamentu di e malatie, cum'è u cancer.

Industria nucleare:
U vetru drogatu di Samarium pò esse usatu in l'industria nucleare per diversi scopi, cum'è a schermatura di a radiazione, a dosimetria è u monitoraghju di materiali radiuattivi.A capacità di l'ioni di samarium per catturà è almacenà l'energia da a radiazione ionizzante rende utile in queste applicazioni.

Hè da nutà chì l'applicazioni specifiche di u 10% di vetru drogatu di samarium pò varià secondu a cumpusizioni esatta di u vetru, u prucessu di doping, è i requisiti di l'applicazione prevista.Più ricerca è sviluppu pò esse necessariu per ottimisà u rendiment di u vetru drogatu di samarium per una applicazione particulare.


Tempu di post: Feb-20-2020