Applicazione di lame per microscopi in silice fusa

Lamine per microscopi in silice fusatruvà applicazione in diverse tecniche di microscopia è spazii di ricerca induve e so proprietà uniche sò benefiche.Eccu alcuni applicazioni cumuni:

Microscopia di fluorescenza: i diapositivi di silice fusa sò largamente usati in a microscopia di fluorescenza per via di a so bassa autofluorescenza.Minimizzanu u rumore di fondo è furnisce un altu rapportu signal-à-rumore, chì permette a rilevazione sensitiva di campioni marcati fluorescente.

Microscopia Confocale: A microscopia confocale si basa nantu à a rilevazione precisa di signali di fluorescenza da piani focali specifichi in un specimen.I diapositive di silice fusa cù a so chiarità ottica è a so bassa autofluorescenza aiutanu à ottene immagini confocali nitide è d'alta risoluzione.

Spettroscopia Raman: I diapositive di silice fusa sò cumpatibili cù a spettroscopia Raman, una tecnica utilizata per studià e vibrazioni moleculari è identificà i composti chimichi.A bassa autofluorescenza è a resistenza chimica di i vetri di silice fusa permettenu misure spettroscopiche Raman precise è affidabili.

Imaging à alta temperatura: a silice fusa hà una stabilità termica eccellente, facendu adatta per applicazioni di microscopia à alta temperatura.Queste diapositive ponu sustene temperature elevate senza espansione o degradazione significativa, chì permette à i circadori di osservà i campioni in cundizioni di calore estremu.

Ricerca in nanotecnologia: i diapositive di silice fusa sò aduprate in a ricerca in nanotecnologia, in particulare per l'imaghjini è a carattarizazione di nanoparticelle è nanomateriali.A so alta trasparenza è a resistenza chimica li facenu adattati per studià u cumpurtamentu di materiali nanoscala.

Ricerca Biomedica: I diapositivi di silice fusa sò impiegati in diverse aree di ricerca biomedica, cum'è a biologia cellulare, l'istologia è a patologia.Permettenu una visualizazione chjara di e cellule è di i tessuti sottu à un microscopiu, chì furnisce insights preziosi in strutture cellulari è prucessi di malatie.

Scienza Ambientale: I diapositive di silice fusa sò aduprate in a ricerca di a scienza ambientale per analizà i campioni di acqua, terra è aria.A so resistenza chimica permette l'usu di diverse tecniche di tintura è l'esposizione à e diverse cundizioni ambientali.

Analisi forensica: i diapositive di silice fusa ponu esse aduprate in l'analisi forensica per esaminà l'evidenza di traccia, cum'è fibre, capelli è particulate.A bassa autofluorescenza è l'alta trasparenza aiutanu à l'identificazione precisa è a carattarizazione di i campioni forensici.

In generale, i vetri di microscopiu di silice fusa sò impiegati in diversi campi scientifichi chì necessitanu alta qualità ottica, bassa autofluorescenza, resistenza chimica è stabilità termica.E so proprietà uniche cuntribuiscenu à l'accuratezza, a sensibilità è l'affidabilità di l'imaghjini è l'analisi microscòpichi.


Tempu di post: Jul-09-2020